torsdag den 21. november 2013

Nem og frisk morgenmad

Jeg kan godt lide at variere min morgenmad. Så jeg sørger for at der altid (næsten) er 3 ting jeg kan variere i mellem til min morgenmad.
I dag havde jeg lyst til skyr. Det er utrolig nemt, glider hurtig ned og så kan man få det til at smage næsten som en dessert. Så en win win win synes jeg!

Velbekomme!



Skyr m. æblesmør og knas  - 5 ProPoints / port. 

Ingredienser
[1 portion]

2 dl Skyr (0,2 %)

2 spsk "Æblesmør"
1 Æble
5 mandler

Hak mandlerne groft og skær æblet i mindre stykker. Kom det hele, sammen med et par skeer "Æblesmør" ovenpå skyren. Nyd med en god kop kaffe eller te til.


"Tips og triks" 
[Husk at tælle ProPoints for eventuelle ændringer i retten]

* Kom lidt "Vanilje" i skyren for at give den lidt smag
* Brug andre nødder, havregryn eller mysli ovenpå skyren
* Mos en banan og bland den i skyren for at gøre den lidt sød
* Brug andre frugter til at komme i skyren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar