mandag den 25. november 2013

Den smørbare ost

Jeg kan godt li´en klassisk smørbar rejeost ind i mellem. På morgenbrødet, rugbrødet eller i div. sandwiches for at give lidt smag. Det er dog lang tid siden jeg har købt det, men så faldt jeg over denne sidst jeg var ude og handle.

Frem med kalkulatoren, og woopti! - så var der nye muligheder til pålæg, for den kostede ikke mange ProPoints...og så smagte den rigtig godt!

Velbekomme!




BUKO kalkunsmøreost  - 10 ProPoints / pakke. 

Ingredienser
[1 pakke]

BUKO kalkunsmøreost - 8 %, 250 g: 10 ProPoints


Jeg har ikke regnet ProPoints ud for det jeg bruger på min mad, da jeg langt fra bruger 1/10 af hele pakken - så for det lille jeg smører på min ene mad, tæller jeg ikke ProPonts.


"Tips og triks" 
[Husk at tælle ProPoints for eventuelle ændringer i retten]

* Brug den i wraps med grønt, en skive skinke eller lign.
* Brug den til madpakken eller på morgenbordet
* Brug den som "klister" på madderne - pynt med grønt, en skive skinke eller ost mm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar