torsdag den 23. januar 2014

Orange sky(r) til luksus dyret


Man skal huske at gøre noget godt for sig selv, HVER DAG! 
Her forleden dag havde jeg lyst til lidt ekstra sjov til mellemmåltid men det skulle absolut kunne benyttes til min mættende dag. Her er skyr blevet en kær væn for mig. Der er bare så mange muligheder med det!

For mig smager mad også bare bedre hvis det er anrettet lidt pænt. Her brugte jeg lidt fra skufferne...frysetørret hindbær! Det blev næsten som en dessert med vanilje og frisk appelsin. Lidt selvforkælelse...det var jeg værd i dag ;)

Velbekomme!


Skyr m. appelsin  - 2 ProPoints/port. el. "Mættende dag".

Ingredienser
[1 portion]

2 dl Skyr (0,2 %)

1 appelsin
Lidt frysetørret hindbær



"Tips og triks" 
[Husk at tælle ProPoints for eventuelle ændringer i retten]

* Hvis skyren skal sødes (evt. til en dessert, så brug Stevia eller lidt honning)
* Nødder er perfekt til dette for at give lidt knas
* Hak lidt mørk chokolade for at give det et ekstra twist og et glimt af luksus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar