torsdag den 22. august 2013

Frokost rester

Det er dejligt at have lidt rester hjemme, når rugbrød ikke rigtig  lokker ved frokosttid. Jeg har næsten altid en dåse tun hjemme, da det kan rede mange situationer.
I dag tryllede jeg en wrap sammen af resterne fra vores "Wraps med røget torsk" som vi fik tidligere på ugen. 

Hvis man absolut VIL kunne lukke sin wrap, skal man lige tænke på hvor meget man fylder i den. Jeg havde læsset lidt for mange grøntsager på, så det blev altså en "åben wrap". =)
Godt smagte det, og mæt blev jeg i lang tid...

Velbekomme!


Wrap med tun og grønt - 8 ProPoints / port

(1 portion)

1 tortilla wrap (jeg har valgt en fuldkorns én)
½ dl tun i vand
2 spsk skyr 
5 tern feta
Grøntsager efter smag


Tips og idéer

Man kan sagtens undlade fetaen - og dermed spare lidt propoints
Skyr er rigtig godt som dressing. Smag det til med friske krydderurter, karry eller anden favorit krydderi.
Skift tunen ud med skinke, æg, kylling, rejer eller undlad det helt og "go veggie"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar