torsdag den 20. juni 2013

Positiv overraskelse

Ja..det er dejligt når man bliver positivt overrasket. I dag var den angående nogle brød som jeg syntes kunne være lækre at bruge til min frokost (eller...det var faktisk manden her hjemme som havde købt dem, og jeg var lige nysgerrig på hvad de kostede i ProPoints). Så jeg tog min points calculator frem, og tastede ind...resultatet var bare dejligt. Brødet som jeg troede var noget af det værste, viste sig faktisk at kunne sammenlignes med mine 2 skiver rugbrød jeg ellers plejer at spise til frokost. Faktisk gav brødet MINDRE points.

De dejlige "Fuldkorns SUBS - fra Kohberg" koster 5 ProPoints per styk
(Disse er købt i Netto)






Så disse vil absolut blive købt noget oftere. Ristede på brødristeren til morgenmad, eller til en lækker sandwich (evt. Picnic her til Sankthans).

Velbekomme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar