søndag den 14. juli 2013

Den friske morgen

Mmm...morgenen i weekenden synes jeg altid er dejligt. Der er bare lidt mere tid til det hele (nogle gange), i sær til morgenmaden. I dag var jeg inspireret af Valdemarsro og hendes citrus-honning-mynte salat. Den er bare så flot... kombineret med en oste mad og en god kop kaffe - så er min dag godt i gang.

Gør lidt mere ud af morgenmaden og få sommer og farver ind fra morgenstunden - det kan kun skabe en god dag ;)

Velbekomme



En frisk morgenmad - 8 ProPoints / port.


Følg opskriften på Citrus - mynte salaten inde på bloggen. (Jeg undlod de sorte sesamfrø)
1 grov bolle
Nogle skiver ost svarende til 1 ProPoints (min ost er 6 %)
1 spsk marmelade

Lav citrus salaten og anret det lidt fint. Ny det hele sammen med en god kop kaffe eller te.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar